Dss £££jE' Wüt sich auch heryog Albrecht von bey (Lasimlms nicht vastgcm von den Litkawem er ., gen künig Lastawen sich desBehmisthcn gelassen ward yedoch so empfieng er in voln kLugreichs das ym angetragen ward wideren kommde das künigreich mit ganyerfridjamer de.Älsauch keystrLriderlchvondaiHungern rcgiemng vn gübermiemng vnd liessym vn^ vnnd Schein, zu annemnng künigsLaflaues lang darnach des kiinigs Laßkawesjchwestcr Verlader erblchassr gefordert ward.ö0 wolt er vermahelnzu der ee>Vsther auch gar vil gross nyedanon hörenreden noch jägLAber wicwol str aufstvr vn zwkkrachk wiß dierevrjchc brüß. Lilmrv- - .Irraw ist auch ein grosse weite gegce gegen dem avsigavg an die polnstos sende schier alle steig vn weldig X>ttof dus ein brndrr des kunigs Vladistay hatt da< selbst auch geregiert vnd nach verlassung des irsals derabgötterey das heylig sacramem den leichnam Lristi Jhesu mir dem künigreich zu poln empfangm vn zu feinm zeyten gar einen grossen namen gehabt den fiirchketm seine vn dcrchanen also jer vnd auch übel wenn sp von ym cttwas gehayssen wardertdasjy stch;ecr> schrecken rhercn von dem stlbm gehayßvnd ge schaff.st» wolre jy doch ym villieber gehorsam erDeinen dann in sein vngrraden fallen. liche aber im widcrspennig waren die ließ erm ein berenhaur neen vnd den lebendigen deren zerreissen siirwerssenDUd auch mitvil andern grawjamen peynen verfolgen, vnd wo er ritte jo füret er alrveg? einen gespannen bogemweß er dann ymrandt ersähe der annderst geparet denn ym gcsiei so schoß er ynals bald »nie eim vfcil.vnnd tödret vil menschen durch spil.distr blutig wierrich Sindrigal sein nachkomcnerr ein bcrindic waegewcnt broraußstme henden zenemen-osskin diewelde^laffn vnd widerkö mendebiß andesfiirsten sthlaffkamerzegeen vn an allen chüren zekrayen vn mit den süssen ling machten ein anschlage über Visen fiirsten vst kamen mitgewapnerer Hand fiir des siirste schlaffkamer an der chnr nach weist der bcnn anklopssend. Girrdrkgal maincrdie berin wav. da vnd eröffnet die rWvn ward als bald vö den edelnleüren erstochm-darnach gelangt die hersung dißlande an Lasimiru.zä sumer zelten istvor wassern zu den littawernnirleichrliche zekomm.zu winterzeitftrtman über die gfrornL see.die kauflcür ziehen aossdem eyß vnd schnee vn füren spciss aussvil tag mit yn. alda ist kein rechter pantcr weg.so sind auch alda feite siete vn wenig dörfcr.Dcy de littawern istdie meist kaussniasthatz. rauh war. der prauck des gelt» ist vnbekannr.au des gelks stac prauchen jy die rauhen war als zöbel vn der gleichen die edelm Weiber habe offen!rch puln oder köbssinau miK jo m